چهارشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۵

ویرانی تلخ


هوا در تهران گرم است اما در لبنان آتش می بارد
لبنان فلسطین عراق افغانستان
آن قدر ذهن ایرانی نسبت به این نام ها حساس شده که شاید خیلی برایش مهم نباشد چه اتفاقی با چه شدتی در این کشورها یا در یکی از کشورهای نزدیک می افتد.ایرانی با شنیدن این اسم ها داغ می کند.فحش می دهد.یاد حق و نا حق می افتد

ویرانی گذشته ی نزدیک ایرانیست.جزء کابوس های کودکیمان است
جنگ ویرانی ست. جنگ جنایت است
آوار و آتش نوید ویرانیست

ایرانی آتش در خواب می بیند
لبنانی در اتش می سوزد
و آینده هیچ مفهومی ندارد

۹ نظر:

ناشناس گفت...

سک سک

ناشناس گفت...

نمیدونم چرا انقدر حال میکنم وقتی این عربا رو میکشم کاش هیتلر جای یهوذد عربارو میکشت

ناشناس گفت...

من نمیدونم چه گناهی کردم که بایدتو خاورمیانه بدنیا بیام که بخواد جنگ لبنانی ها و عراقی ها و اسراییلیها و فلسطینیها برام مهم باشه...ضمنا هیچ قضیه ای حتی انرژی هسته!به انازه جنگ فلسطینیا و اسراییلیا که بی مزه 60 ساله ادامه داره واسه من مسخره نیست....

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

حبسيات عزيز،من هم مي تونم لينك بدم؟و لينك كجا را؟؟

ناشناس گفت...

بله ...متاسفانه حقیقت داره و خیلی هم تلخه این حقیقت

به خاطر اسم وبلاگت که کمی شبیه وب منه اومدم ...و البته خوشحالم!

ناشناس گفت...

آره ایرانی به این اسم ها حساس شده و حق هم داره. راستی از کامنتت هیچی نفهمیدم. برای جای دیگه بود اشتباهی اومد تو بلاگ من؟؟

ناشناس گفت...

و همچنان از کامنتت سر در نیاوردم!! به هر حال از آشناییت خوشحالم، پست های قبلیت رو هم خوندم

ناشناس گفت...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »